Pierwsza recenzja 3 edycji!

Przez jakiś czas miałem nadzieje że będę pierwszą osobą która napiszę recenzję WFRP 3ed. ale oczywiście zdawałem sobie sprawę że szanse są na to nikłe, nie jestem przecież redaktorem amerykańskiego portalu RPGowego żeby dostatecznie szybko udało mi się zdobyć kopię Core Setu. Na szczęście jednak wciąż są szansę na to że będę pierwszą osobą która napisze porządną recenzję ;), tutaj znajdziecie tekst Billa Boddena z ICv2, dał on 3ed. 3 gwiazdki na 5 możliwych, recenzję warto przeczytać pomimo że jest krótka i mało treściwa.

5 thoughts on “Pierwsza recenzja 3 edycji!

Add yours

  1. W dodatku opinia spisana na podstawie otwarcia pudełka, pomacania kart i przekartkowania podręczników, a nie choćby próby zagrania. Komuś się bardzo, bardzo spieszyło żeby być tym pierwszym…

  2. Cóż, Bodden nie popisał się pisząc „recenzję” z której mniej wynika od ludzi którzy opisali swoje pierwsze wrażenia w sieci, zwłaszcza że weźmie się pod uwagę że oni tylko albo tak jak ja i Yubi widzieli i zmacali Core Set albo ewentualnie jak osoby piszące na forum Strike to Stun zagrali w demową przygodę.

  3. Ja moją recenzję zapowiadam na poniedziałek równo za tydzień. W weekend planuję z Kolegami pograć w nowego Warhammera 3ed (to wszystko weterani 2ed i 1ed!)

    Pozdrawiam

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

