Powróciłem!

Cześć!

Na początek chciałem przeprosić czytelników którzy śledzą mojego bloga dla Warhammerowych newsów za nagłe i długotrwałe zniknięcie. Nie miałem zamiaru zarzucać bloga ani nawet nie planowałem tak długiej przerwy, przez długi czas nie miałem w ogóle dostępu do Internetu, oczekiwałem że zostanę odcięty od niego na dzień, góra trzy. Zamiast tego jednak byłem poza siecią prawie trzy tygodnie. A więc szanownych czytelników przepraszam jeszcze raz za to że wasze stałe źródło informacji nagle zamilkło bez zapowiedzi na długi czas. Teraz już jednak wracam do codziennego newsowania 🙂

Poza tym mam do ogłoszenia ważną sprawę, od dziś nie jest to już blog prowadzony tylko przeze mnie, dołącza do mnie Trx, admin forum Old World poświęconego Staremu Światowi oraz w mniejszym zakresie Czterdziestemu Millenium. Blog wciąż pozostaje w swoim charakterze Warhammerowym blogiem informacyjnym, tu nic się nie zmienia, jednakże od czasu do czasu spróbujemy wrzucić jakiś dłuższy tekst, pomysły na przygody czy swoje spostrzeżenia na temat prowadzenia Warhammerowych systemów (z którymi można się zgadzać lub nie, nawet fajniej jakby ktoś się nie zgadzał i podzielił w komentarzach własnymi uwagami 🙂 ) czy inne rzeczy może nawet przygody czy coś (chociaż ja osobiście nie przepadam za pisaniem scenariuszy).

No i to chyba wszystko, być może na blogu dojdzie jeszcze do jakiejś małej reorganizacji ale to raczej będą zmiany kosmetyczne i małe. A więc, do przeczytania! 😉

3 thoughts on “Powróciłem!

Add yours

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

