Postanowienia noworoczne

Jako że na paru blogach już się takie pojawiły to i ja zamierzam zamieścić swoje. Większość osób deklaruje częstsze wpisy, ja już mam wpis dziennie (poza wypadkami kiedy padnie mi sieć lub nie mam dostępu do komputera z powodu jakiegoś wyjazdu lub rwącej lawiny rzeczy do nauczenia się), tak że raczej częstsze wpisy nie będą moim postanowieniem. Za to mam zamiar rzucać więcej tekstów nie-wieściowych, bez obaw jednak, ten blog wciąż pozostanie przede wszystkim źródłem newsów o Warhammerach, czasami po prostu pojawi się tu czasem jakaś recenzja czy coś innego (aktualnie mam rozgrzebaną recenzję fanowskiego filmu Damnatus osadzonego w świecie Warhammera 40 000 i jak skończę w tym tygodniu lekturę Blood of Martyrs to i ono zostanie zrecenzowane).

Od czasu do czasu, jak będę miał jakiś pomysł pojawi się tu też jakiś tekst nie Warhammerowy, może nawet nie RPGowy. Próbowałem z innym blogiem ale po prostu nie chce mi się rozrzucać wszystkiego w różne miejsca. Takie teksty jak się pojawią to będzie to i tak rzadko więc powtarzam, bez obaw, to wciąż pozostaje blog informacyjny dla fanów Warhammera i Warhammera 40 000.

Z innych postanowień, bardziej prywatnych – zabrać się wreszcie na poważnie za pisanie sandboxa do Dark Heresy (chociaż pierw będę musiał skontaktować się z kimś po parę porad), napisać wreszcie dwa opowiadania które chodzą mi po głowie od dłuższego czasu i zabrać się za minisuplement do Wolsunga (będzie sobie liczył tylko parę stron, raczej nie więcej niż 10) o Shangdekanie. I to chyba wszystko. 😉

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

