Powrót!

Ostatnimi czasy zniknąłem na dość długo, miałem to zapowiedzieć ale zwyczajnie zapomniałem. Nic wielkiego się nie działo, po prostu wyjechałem na wakacje do Londynu i byłem całkowicie odcięty od sieci, po części z braku dostępu do komputera i po części dla tego że chciałem sobie od niego odpocząć.

Teraz już wracam do codziennego blogowania.

News na dziś: do sprzedaży w formie PDF na DriveThru trafił najnowszy dodatek do Dark Heresy – Daemon  Hunter. W nim znajdziemy szczegółowy opis jednego z trzech wielkich odłamów Inkwizycji czyli Ordo Malleus, tytułowych Łowców Demonów. Znajdzie się tam historia, opis działalności i procedur Ordo, specjalne alternatywne rangi i dyrektywy komórek, sprzęt itp. Ważną częścią podręcznika są Szarzy Rycerze, czyli Kosmiczni Marines będący Kapitułą Zbrojną Ordo Malleus, specjalnie szkolony Zakon psioników których jedynym celem jest walka z demonami Chaosu, dodatek wprowadza ich w formie grywalnej zarówno do Dark  Heresy jak i Deathwatch.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

