Warptalk #1 – oto jest!

Jak wczoraj zapowiadałem, tak oto jest! Pierwszy numer podcastu Warptalk!

Fanowski podcast o Warhammerze 40,000 od strony fabularnej. Zero gadania o malowaniu figurek, brak porad dotyczących konwersji, żadnych kłótni o statystyki jednostek. Czemu nie? Bo jest już kilka ekip które o tym gadają i robią to lepiej niż my byśmy robili. Więc co jest? Są rozmowy o powieściach Black Library, systemach RPG osadzonych w uniwersum Warhammera 40,000 i zwykłych zagadnieniach fabularnych, elementach fluffu.

A oto o czym rozmawiamy w tym numerze:

1. Monthly News: książki i premiera Only War
2. RPG: Rekwizyty
3. Temat numeru:  Święta w 41 Tysiącleciu
4. 10 minutowe audio.

Kto za tym stoi? Kwadra za tym stoi, czyli:

Piotr „Emeryt” Jaworski – który dokonał nam edycji numeru pierwszego i ostrej krytyki numeru zerowego (tak ostrej że numer został zesłany do najczarniejszych lochów Inkwizycji gdzie nikt go nie odnajdzie).

Piotr „Xzanu” Chrzanowski – z którym sobie pogawędziłem na temat RPGie bo się na tym świetnie zna. Zresztą na reszcie tematów też się świetnie zna.

Maciej „Sturnn” Wisłocki – który gromi swoimi opowiadami konkurencję w cyklicznym konkursie Story of the Month na Gloria Victis (który to konkurs doczeka się własnej notki tu).

Tomek „Raziel” Seweryn – czyli jak wiecie, ja. Newsmen, bloger i nerd bez życia.

Pierwszy numer Warptalk możecie pobrać bezpośrednio stąd. Komentować i krytykować zaś możecie tutaj lub na forum wh40k.pl

4 thoughts on “Warptalk #1 – oto jest!

Add yours

  1. W końcu wysłuchałem i żałuje, że nie zrobiłem tego wcześniej. Super podcast, czym dalej tym lepiej (z początku wydaje się, że byliście zestresowani). Mam jedynie dwie uwagi:
    1. Warto zwrócić uwagę na angielską wymowę tytułów gier, imion bogów etc.
    2. Temat odcinka przeleciał bardzo szybko i został przesłonięty przez inne tematy. 🙂

    Pomimo tego, że nie słuchałem żadnego audiobooka to wysłuchałem wszystkiego z przyjemnością.

    Czekam z niecierpliwością na następne odcinki!

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

