FFG zapowiada – 2 edycja Dark Heresy!

FFG właśnie zapowiedziało druga edycję najpopularniejszego 40stkowego RPGa czyli Dark Heresy.  Co ma wprowadzać nowy system?

  • Całkowicie nowy, bardziej dziki i bezprawny sektor do bronienia przed szkaradami Chaosu.
  • Możliwość gry jako Inkwizytor
  • Nowe zasady mocy psionicznych
  • Szybka i ciekawa kreacja postaci z masą różnych opcji
  • Lepiej rozpisane umiejętności pozwalające używać więcej niż jednej charakterystyki
  • Bardziej taktyczna i płynna mechanika walk
  • Nowe zasady obrażeń i ran krytycznych
  • Drzewka talentów
  • Zasady pojazdów

I wiele poza tym. Tutaj znajdziecie oficjalną zapowiedź. Co więcej, to nie tylko mglista zapowiedź na przyszły rok! Już teraz możecie pobrać z DriveThru i RPGNow liczącą sobie ponad 300 stron betę. Niestety, tak jak w przypadku Only War kosztuje ona 20$.

6 thoughts on “FFG zapowiada – 2 edycja Dark Heresy!

Add yours

    1. No ja miałem możliwość zagrania pierwszej sesji w DH ed.1 I póki co jest spoko. Nie była to może moja najlepsza sesja RPG ever, ale było zacnie. Dzięki MG, który bardzo ogarniał uniwersum 🙂

  1. Mam w łapkach betę i zmian (o dziwo) jest dużo więcej niż się spodziewałem. Walka oparta jest o punkty akcji – nie wiem jak się to sprawdzi w praniu. Najbardziej zdziwiła mnie opcja gry Inkwizytorem – koszt wykupu 1000 XP… Podręcznik w pdfie „przekartkowałem” na razie ale wygląda fajnie.

  2. @Radek, mam nadzieje więc że podzielisz się uwagami, sam na razie nie mogę sobie pozwolić na betę więc nie będę w stanie nic o niej napisać.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

